zondag 31 augustus 2014

Voorbestemd


Toen ik dit voorjaar in Denemarken was, kocht ik daar in de supermarkt een zakje suiker-vrije drop. Gezoet met stevia. (Niet geschikt voor die-hard vegetariƫrs en veganisten, want ook met gelatine).
Zuinig als ik ben, want in Nederland niet te vinden, was mijn zakje gisteren leeg. 'Hmm, is er iemand die binnenkort naar Denemarken gaat en voor mij een zakje mee kan nemen?' 

's Middags boodschappen gaan doen bij de AH. 
Daar hebben ze sinds kort een nieuwe 'lijn'. AH heeft nu ook een 'straatje' met z.g.n. raw- en superfoods.
En, ja hoor, mijn zakje drop hangt er ook tussen! In twee smaken nog wel. Zout en zoet. 

's Avonds met een vriendin afgesproken. Ik vertelde haar het verhaal over het zakje drop. Nog zonder goede afloop in de AH.
'Ach, mijn lief is dit weekend in Denemarken voor werk, zal ik hem vragen een zakje voor je mee te nemen?'.

Hoe dan ook, die dropjes waren wel naar mij toe gekomen. 
Het stond gewoon in de sterren geschreven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten