maandag 16 mei 2016

SLA!



Vorige week met mijn lief een paar dagen Amsterdam.
En natuurlijk 'uit eten' in de grote stad.
Ik had al vaker gelezen en gehoord van het restaurant/concept/saladebar: 'SLA'.
En dat wilde ik wel eens ervaren!

Het was leuk en lekker.
Voor een bedrag rond de tien euro kies je allerlei ingrediënten die door de medewerksters gecombineerd worden tot een mega-salade.
Gegrilde groenten, bonen, falafel, rauwkost, dressings, pitten, noten, couscous, quinoa, etc, etc.

Met mijn lief had ik het er in de trein op de terugweg over om dit thuis ook één keer in de week voor te schotelen. En als ik voldoende zou voorbereiden, misschien wel twee dagen achter elkaar.

Meteen aan de slag gegaan.
De kinderen vonden het ook leuk. Ze mochten zelf kiezen wat ze op hun bordjes wilden.
Zelf kiezen voelt fijn, dus ook hun bordjes waren vol.

Wat ik zoal voorbereidde zie je op de foto hierboven.

Smakelijk!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten